Site icon Όλο Υγεία

Άδωνις Γεωργιάδης: «Ευχαριστώ την μεγάλη Κυρία του ΕΣΥ την κα Μαριάννα Λάτση»

Γεωργιάδης

Το 2027 η έναρξη λειτουργίας της Μονάδας Ημερήσιας Νοσηλείας «Νίκος Κούρκουλος» στο Πανεπιστημιακό Νοσοκομείο Ρίου, που κατασκευάζεται με δωρεά της Μαριάννας Λάτση.

Την εξέλιξη των έργων αναβάθμισης του Πανεπιστημιακού Γενικού Νοσοκομείου Ρίου παρουσίασε με ανάρτησή του στο Χ ο υπουργός Υγείας Άδωνις Γεωργιάδης, στο πλαίσιο επίσκεψής του στις εγκαταστάσεις του νοσηλευτικού ιδρύματος.

Ιδιαίτερη αναφορά έγινε στη νέα Μονάδα Ημερήσιας Νοσηλείας Ογκολογικών Ασθενών «Νίκος Κούρκουλος», η οποία βρίσκεται υπό κατασκευή χάρη στη δωρεά της Μαριάννας Λάτση.

Ο υπουργός εξήρε τη συμβολή της κ. Λάτση , επισημαίνοντας ότι η νέα δομή αναμένεται να προσφέρει υψηλού επιπέδου υπηρεσίες στους ογκολογικούς ασθενείς και να αποτελέσει σημείο αναφοράς για το δημόσιο σύστημα υγείας. Η ολοκλήρωση του έργου και η έναρξη λειτουργίας της μονάδας τοποθετούνται στις αρχές του 2027.

Παράλληλα, σε πλήρη εξέλιξη βρίσκονται οι παρεμβάσεις που χρηματοδοτούνται από το Ταμείο Ανάκαμψης και Ανθεκτικότητας, με στόχο την ενίσχυση των υποδομών του νοσοκομείου. Σύμφωνα με τον σχεδιασμό, μέσα στους επόμενους μήνες θα ολοκληρωθεί η ανακαίνιση των υφιστάμενων Τμημάτων Επειγόντων Περιστατικών, συνολικής έκτασης 1.200 τετραγωνικών μέτρων.

Την ίδια στιγμή, προχωρά και η κατασκευή νέας πτέρυγας ίδιου μεγέθους, γεγονός που θα αυξήσει σημαντικά τη δυναμικότητα των ΤΕΠ και θα βελτιώσει τις συνθήκες εξυπηρέτησης των πολιτών.

Στο πλαίσιο των παρεμβάσεων προβλέπεται ακόμη η προσθήκη 52 νέων κλινών στην Παθολογική Κλινική, με στόχο τη μείωση της πίεσης στις νοσηλευτικές μονάδες και τη βελτίωση της καθημερινότητας ασθενών και προσωπικού.

Η ανάρτηση του υπουργού Υγείας

«Ευχαριστώ την μεγάλη Κυρία του ΕΣΥ την κα Μαριάννα Λάτση για την απίστευτη γενναιοδωρία της, που έδωσε στο ΠΓΝΡ στην Πάτρα αυτή την υπέροχη Μονάδα Ημερήσιας Νοσηλείας για Ογκολογικούς Ασθενείς «Νίκος Κούρκουλος». Η ομορφότερη και καλύτερη σε όλη την Ελλάδα, εγκαίνια στις αρχές του 2027.

Παράλληλα με κρατικούς πόρους του ΤΑΑ ολοκληρώνουμε εντός του θέρους την πλήρη ανακαίνιση των παλαιών ΤΕΠ των 1200 τμ και παράλληλα ολοκληρώνουμε και την κατασκευή της επέκτασης του με επιπλέον 1200 τμ σε νέο κτίριο. Δηλαδή διπλασιάζουμε τα ΤΕΠ στο Ρίο, προσθέτουμε άλλα 52 κρεβάτια στην παθολογική κλινική του και εξαφανίζουμε τα ράντζα που ταλαιπωρούν τους ασθενείς μας εκεί εδώ και πολλά χρόνια. Η επίσκεψη μου στο Ρίο σήμερα πήγε υπέροχα».»

Όλο Υγεία

Exit mobile version