Αποσύρουν την προσφυγή στη Δικαιοσύνη για τα ηλεκτρονικά ραντεβού οι γιατροί του ΕΟΠΥΥ

υπουργός Υγείας-ΕΟΠΥΥ

Μετά τη συνάντηση με τον υπουργό Υγείας και τις εξηγήσεις που δόθηκαν η ΕΝΙ-ΕΟΠΥΥ αποφάσισε να ενταχθεί στην πλατφόρμα των ηλεκτρονικών ραντεβού.

Ο Υπουργός Υγείας Άδωνις Γεωργιάδης έδωσε πλήρη πρόσβαση στους εκπροσώπους της ΕΝΙ ΕΟΠΥΥ για να διορθώσουν με τους εκπροσώπους της ΗΔΙΚΑ τις τελευταίες λεπτομέρειες της ηλεκτρονικής πλατφόρμας των ραντεβού, κάτι που ικανοποίησε τους εκπροσώπους των συμβεβλημένων με τον ΕΟΠΥΥ γιατρούς. Ο υπουργός ζήτησε μάλιστα να αποσυρθούν από τη δικαστική διαδικασία, ώστε να στείλουν ένα ισχυρό μήνυμα ενότητας και καλής συνεργασίας προς όφελος των ασθενών.

Στο ΣτΕ οι συμβεβλημένοι με τον ΕΟΠΥΥ γιατροί για τα ηλεκτρονικά ραντεβού

Το ΔΣ της ΕΝΙ ΕΟΠΥΥ, αφού δέχθηκε τις εξηγήσεις του Υπουργού, συνεδρίασε επιτόπου και αποφάσισε να εισηγηθεί στη Γενική του Συνέλευση, η οποία θα πραγματοποιηθεί το προσεχές Σάββατο, την απόσυρση της δικαστικής διαδικασίας, ενώ δεσμεύτηκε ότι το σύνολο των γιατρών θα συνδεθεί με την πλατφόρμα.

Μετά τη συνάντηση, ο Υπουργός Υγείας Άδωνις Γεωργιάδης δήλωσε:

Άδωνις Γεωργιάδης: Ραντεβού με γιατρό σε δύο με τρεις μέρες

«Εγκαινιάζουμε μία νέα εποχή πολύ ωραίας συνεργασίας που στο τέλος θα κάνει τη ζωή των ασθενών ευκολότερη. Αυτός ήταν ο πραγματικός μας στόχος από την αρχή. Πραγματική μας πρόθεση είναι να κάνουμε την πλατφόρμα διαρκώς ολοένα πιο φιλική και για εσάς. Και πραγματικά ζητώ συγγνώμη από τους γιατρούς του ΕΟΠΥΥ, αν κάποιες δηλώσεις μας τους έκαναν λίγο να στεναχωρηθούν. Δεν είχα καμία τέτοια πρόθεση. Σεβόμαστε τις ανησυχίες τους. Είμαι πεπεισμένος ότι στο πνεύμα της καλής μας συνεργασίας αποδεικνύεται ότι η πλειοψηφία των γιατρών έκανε απολύτως ευσυνειδήτως τη δουλειά τους».

Από την πλευρά της η Πρόεδρος της ΕΝΙ ΕΟΠΥΥ, Αντιπεριφερειάρχης Δημόσιας Υγείας Περιφέρειας Δυτικής Ελλάδος και Πρόεδρος του Ιατρικού Συλλόγου Πατρών Άννα Μαστοράκου δήλωσε:
«Ο λόγος που είχαμε αρχικά προσφύγει, ήταν το γεγονός ότι η πλατφόρμα αλλοίωνε τη λειτουργία του ιατρείου και τον έλεγχο του γιατρού επάνω στην εξυπηρέτηση των ασθενών. Έχουμε πραγματικά μεγάλη υποχρέωση σε ανθρώπους που τους εξυπηρετούμε χρόνια και είχαμε την αγωνία ότι η νέα πλατφόρμα θα άνοιγε τα ραντεβού σε ανθρώπους που δεν είχαμε στη δεξαμενή των ασθενών μας. Εφόσον λοιπόν αυτό έχει επιλυθεί με τις βελτιώσεις που υπάρχουν το τελευταίο χρονικό διάστημα, και εμείς με θετικό πρόσημο πραγματικά θα ενταχθούμε στη ψηφιακή εποχή, κάτι το οποίο επιζητούμε πάρα πολύ και θα συνεργαστούμε ώστε η πλατφόρμα να είναι φιλική και προς τη λειτουργία του γιατρού και προς τους ασθενείς».

Όλο Υγεία

Scroll to Top