Άδωνις Γεωργιάδης: Το «1566» την πρώτη μέρα λειτουργίας του δέχθηκε 3.000 κλήσεις

Γεωργιάδης

Όλες οι υπηρεσίες υγείας στο «1566» εκτός από το 166 του ΕΚΑΒ. Κάλεσμα του υπουργού Υγείας στους πολίτες να συμμετάσχουν στην αξιολόγηση του ΕΣΥ.  Σε 2 μέρες έχουν ληφθεί 1.200 απαντήσεις.

Στην πρώτη μέρα λειτουργίας της νέας τηλεφωνικής γραμμής «1566» για θέματα υγείας, στο νέο σύστημα αξιολόγησης του ΕΣΥ από τους πολίτες,  αλλά και στις δυσλειτουργίες της υπηρεσίας κατ΄ οίκον αποστολής φαρμάκων υψηλού κόστους αναφέρθηκε, ο υπουργός Υγείας Άδωνις Γεωργιάδης, μιλώντας στο ραδιόφωνο του ΣΚΑΪ.

«Κατά τη χθεσινή πρώτη μέρα λειτουργίας, έγιναν 3.000 κλήσεις. Έκανε την καλύτερη έναρξη τηλεφωνικής γραμμής που έχει γίνει ποτέ. Μπορείς να καλείς δωρεάν στον τετραψήφιο αριθμό «1566»για να κλείσεις ραντεβού σε κέντρο υγείας, για να κλείσεις ραντεβού με γιατρό του ΕΟΠΥΥ, για να βρεις το φάρμακο που θέλεις, για να πάρεις φάρμακα υψηλού κόστους από τον ΕΟΠΥΥ και για οτιδήποτε άλλο θέλεις εκτός από το ΕΚΑΒ. Το «166» δηλαδή δεν καταργείται».

Κατ’ οίκον διανομή Φαρμάκων Υψηλού Κόστους από τον ΕΟΠΥΥ

«Το εγχείρημα της κατ΄ οίκον διανομής φαρμάκου, ως εγχείρημα logistics είναι τεράστιο. Έχουμε 140 χιλιάδες δυνητικά δικαιούχους. Είναι ένα πολύ δύσκολο εγχείρημα, που όμως όταν θα «ρολάρει» θα έχουμε πραγματικά λύσει ένα μεγάλο πρόβλημα, που είναι η ταλαιπωρία στις ουρές του ΕΟΠΥΥ», δήλωσε ο Άδωνις Γεωργιάδης.

Σημείωσε ότι «αυτές τις είκοσι μέρες, το κατ΄ οίκον κάνει περίπου 33 χιλιάδες παραδόσεις. Ζητώ προσωπικά συγνώμη από τον οποιονδήποτε ασθενή που ταλαιπωρείται έστω και λίγο. Η δικιά μου προσπάθεια είναι να μειώσω στο ελάχιστο δυνατό την όποια ταλαιπωρία».

2.000 με 2.500 μηνύματα σε ασθενείς για την αξιολόγηση του ΕΣΥ

Ο υπουργός Υγείας αναφέρθηκε και στο νέο ψηφιακό εργαλείο αξιολόγησης της εμπειρίας του ασθενή στα νοσοκομεία του ΕΣΥ.

«Είναι άλλη μια ιδέα που είχα, ξεκίνησε τη Δευτέρα και χρηματοδοτείται από το Ταμείο Ανάκαμψης. Κάθε μέρα που περνάει, στέλνουμε περίπου 2.000 με 2.500 μηνύματα σε ασθενείς που έχουν πάρει εξιτήριο από νοσοκομείο. Σου έρχεται στο κινητό ένα μήνυμα ανωνυμοποιημένο και απαντάς σε ερωτήσεις multiple choice. Ρωτάμε τα πάντα. Αν είχε σεντόνι, αν είχε χαρτί τουαλέτας, αν ήταν καθαρό, αν μπήκες γρήγορα, αν ερχόταν ο νοσηλευτής, αν βρήκες το φάρμακο, αν καθυστέρησες, αν σου άρεσε ο χώρος, αν ήταν ανακαινισμένος. Ήδη έχουμε λάβει τις πρώτες 1.200 απαντήσεις σε δυο μέρες.

Από την ώρα που παίρνεις το μήνυμα, έχεις 7 μέρες περιθώριο για να απαντήσεις. Καλώ όλους τους ασθενείς που θα λάβουν το SMS να απαντήσουν.

ΠΟΕΔΗΝ: Η αξιολόγηση των νοσοκομείων από τους ασθενείς θα αναδείξει τις χρόνιες παθογένειες του ΕΣΥ

Μέχρι σήμερα, η εικόνα που έχουμε για τα νοσοκομεία είναι από πάνω προς τα κάτω. Είναι ο Υπουργός που ρωτά τον Διοικητή, ο Διοικητής τον Διευθυντή ιατρικής υπηρεσίας, ο Διευθυντής ιατρικής υπηρεσίας την Διευθύντρια νοσηλευτικής και ούτω καθεξής. Τώρα θέλουμε να πάρουμε την εικόνα από κάτω προς τα πάνω. Φτιάξαμε αυτό το εργαλείο, σε συνεργασία με την Ένωση Ασθενών Ελλάδος, για να σας δώσουμε φωνή», κατέληξε ο κ. Γεωργιάδης.

Όλο Υγεία

Scroll to Top