ΨΗΦΙΑΚΟΣ ΜΕΤΑΣΧΗΜΑΤΙΣΜΟΣ
Οι προτάσεις της Ένωσης Ασθενών για ένα πραγματικά ασθενοκεντρικό ΕΣΥ
2025-10-09T12:27:35+03:00 2025-10-09T12:27:35+03:00
Η Ένωση Ασθενών Ελλάδας αναγνωρίζει τις προσπάθειες για τον ψηφιακό μετασχηματισμό του συστήματος Υγείας. Θέτει όμως αιτήματα διαφάνειας και λογοδοσίας.
