ΥΠΟΣΤΕΛΕΧΩΣΗ
ΠΟΕΔΗΝ: Το ΕΣΥ σε οριακό σημείο-Το προσωπικό μειώνεται και οι κενές θέσεις αγγίζουν τις 20.000
2025-09-02T09:15:02+03:00 2025-09-02T09:15:02+03:00
Η ΠΟΕΔΗΝ καταγγέλλει κλείσιμο χειρουργικών αιθουσών και ΜΕΘ λόγω σοβαρών ελλείψεων προσωπικού και καλεί σε «πορεία σωτηρίας της δημόσιας υγείας» ενόψει ΔΕΘ.
