ΥΠΟΣΤΕΛΕΧΩΣΗ
ΕΣΥ: Κενές οργανικές θέσεις, εξουθενωμένο προσωπικό-Γιατρός εφημέρευε επί τρεις συνεχόμενες ημέρες
2025-07-29T12:11:08+03:00 2025-07-29T12:11:08+03:00
Η υποστελέχωση των νοσοκομείων του ΕΣΥ βρίσκεται στο «κόκκινο» και το υγειονομικό προσωπικό στα πρόθυρα εργασιακής εξάντλησης.
