Site icon Όλο Υγεία

Ξεκινά εντός του Ιουλίου η αξιολόγηση των νοσοκομείων του ΕΣΥ από τους ασθενείς

Νοσοκομεία

Τι αλλάζει στο ΕΣΥ το επόμενο διάστημα. Επεκτείνεται το «βραχιολάκι» και έρχεται το σύστημα αξιολόγησης των νοσοκομείων.

Εντός του Ιουλίου ξεκινά η αξιολόγηση των νοσοκομείων του ΕΣΥ από τους ίδιους τους ασθενείς. Μετά το εξιτήριο, οι ασθενείς θα λαμβάνουν ένα SMS μετά από κάποιες μέρες, με σύνδεσμο που θα περιλαμβάνει ερωτήσεις από την ποιότητα του φαγητού και την καθαριότητα, μέχρι το προσωπικό και την εξυπηρέτηση που έλαβαν από το νοσοκομείο.

Οι πληροφορίες που θα συλλέγονται από την αξιολόγηση θα είναι άμεσα διαθέσιμες και σε πραγματικό χρόνο στη διοίκηση του νοσοκομείου, ώστε να μπορεί να επέμβει άμεσα και να λύσει τυχόν προβλήματα.
Τα δεδομένα θα αξιοποιούνται και από το Υπουργείο Υγείας, αφού η απόδοση των νοσοκομείων έχει συνδεθεί και με την αξιολόγηση των διοικήσεων τους.
«Είναι η πρώτη φορά που δίνουμε στους πολίτες τη δυνατότητα να μοιραστούν την εμπειρία τους με τρόπο οργανωμένο και συστηματικό», ανέφερε χθες ο υφυπουργός Υγείας Μάριος Θεμιστοκλέους, μιλώντας στην ΕΡΤ.

Κατ’ οίκον διανομή φαρμάκων

Η συμμετοχή των πολιτών στη δωρεάν κατ’ οίκον αποστολή φαρμάκων υψηλού κόστους είναι μεγάλη. Καθημερινά πραγματοποιούνται 3.000 – 4.000 αιτήσεις για διανομή φαρμάκων. «Η κατ’ οίκον διανομή φαρμάκων υψηλού κόστους από τον ΕΟΠΥΥ είναι μία από τις μεταρρυθμίσεις στο ΕΣΥ που αφορά την «καρδιά» του συστήματος και που προσφέρει αξιοπρέπεια και διευκόλυνση σε περισσότερους από 120.000 συμπολίτες μας κάθε μήνα, ανεξαρτήτως της περιοχής που διαμένουν. Η συγκεκριμένη μεταρρύθμιση αφορά όλα τα φάρμακα υψηλού κόστους, εκτός από τα φάρμακα που δεν έχουν άδεια κυκλοφορίας και τα φάρμακα εξωσωματικής», τόνισε ο κ. Θεμιστοκλέους.

Η διαδικασία είναι εξαιρετικά απλή και γίνεται μέσω της ιστοσελίδας του ΕΟΠΥΥ.
Για όσους δεν είναι εξοικειωμένοι με τις ψηφιακές πλατφόρμες, υπάρχει η δυνατότητα τηλεφωνικής εξυπηρέτησης μέσω του 18181, όπου μπορούν να δώσουν τα στοιχεία τους και να λάβουν υποστήριξη για την υποβολή της αίτησης.

Το «βραχιολάκι» επεκτείνεται

«Το νέο σύστημα ηλεκτρονικής ιχνηλάτησης είναι μέρος μιας συνολικής προσπάθειας για την μείωση των χρόνων αναμονής στα Τμήματα Επειγόντων Περιστατικών. Ανακαινίζουμε τα ΤΕΠ, προσλάβαμε προσωπικό και αλλάξαμε το σύστημα εφημέρευσης. Αυτό το σύστημα οργανώνει ουσιαστικά τη ροή των περιστατικών στα ΤΕΠ, ενημερώνει τους ασθενείς για την πορεία της εξυπηρέτησής τους και παρέχει πολύτιμα δεδομένα στη διοίκηση του νοσοκομείου. Έτσι, εντοπίζονται τα προβλήματα και προχωρούμε στην επίλυσή τους. Το «βραχιολάκι» επεκτείνεται και σε άλλα νοσοκομεία της χώρας, αυτή τη στιγμή έχει πάει στο ΚΑΤ, ενώ σε λίγο καιρό και στο Αττικό. Ήδη έχουμε τα πρώτα θετικά αποτελέσματα της εφαρμογής αυτού του νέου συστήματος σε μεγάλα νοσοκομεία, με μείωση του χρόνου αναμονής», δήλωσε ο υφυπουργός υγείας.

Όλο Υγεία

Exit mobile version