ΜΕΛΕΤΗ
Το 58% των Ελλήνων πιστεύει πως το ΕΣΥ είναι σε κρίση και το 24% ότι οδεύει προς αυτή
2025-05-30T09:32:54+03:00 2025-05-30T09:32:54+03:00
Απογοητευμένοι εμφανίζονται οι Έλληνες από το σύστημα Υγείας, το οποίο πιστεύουν ότι βρίσκεται σε κρίση. Μόλις το 1% απαντάει ότι το σύστημα υγείας είναι σε εξαιρετικά καλή κατάσταση.
