Η σούπερ τροφή που διατηρεί το έντερο υγιές, βοηθάει στην απώλεια βάρους και μειώνει τη φλεγμονή

τροφή

Η συγκεκριμένη φυτική τροφή περιέχει βιταμίνες και μέταλλα που υποστηρίζουν την υγεία μας συνολικά και η κατανάλωσή της μπορεί να έχει συγκεκριμένα οφέλη. Δείτε τα σημαντικότερα.

Είναι πλούσια σε φυτικές ίνες, μπορεί να μειώσει τη φλεγμονή και ταιριάζει τέλεια με τις σαλάτες σας. Γνωρίστε μια τροφή που μπορεί να σας βοηθήσει σε πολλά θέματα υγείας χάρη στη σύστασή της.

Τι είναι η πικραλίδα

Η πικραλίδα ή ταράξακο είναι ένα φυτό που φυτρώνει σ’ όλη την Ευρώπη. Είναι πολύ κοινό και στη χώρα μας όπου το βρίσκουμε σχεδόν παντού.

Τα οφέλη

  1. Υποστηρίζει την υγεία του εντέρου
  2. Μπορεί να υποστηρίξει την απώλεια βάρους
  3. Μειώνει τη Φλεγμονή
  4. Δρα ως Φυσικό Διουρητικό

1. Υποστηρίζει την υγεία του εντέρου

Οι διαιτητικές ίνες στην πικραλίδα μπορεί να ενισχύσουν το μικροβίωμα του εντέρου. Πιο συγκεκριμένα, οι ρίζες της πικραλίδας περιέχουν ινουλίνη, ένα πρεβιοτικό που προάγει την ανάπτυξη ωφέλιμων βακτηρίων στο έντερο. Τα πρεβιοτικά λειτουργούν ως πηγή τροφής για τα προβιοτικά, τα βακτήρια στο έντερο που είναι υπεύθυνα για ένα ισορροπημένο μικροβίωμα (το σύνολο των βακτηρίων που βρίσκονται στο έντερο).

Ένα υγιές μικροβίωμα συμβάλλει στη μείωση της φλεγμονής και σε ένα υγιές ανοσοποιητικό σύστημα,  η ισχυρή υγεία του εντέρου, άλλωστε, συνδέεται με την καλύτερη απορρόφηση θρεπτικών συστατικών και τη βελτίωση της ψυχικής ευεξίας.

2. Μπορεί να υποστηρίξει την απώλεια βάρους

Η πικραλίδα χρησιμοποιείται συχνά σε συμπληρώματα απώλειας βάρους χάρη στις διουρητικές της ιδιότητες και την πιθανή ευεργετική επίδραση στην πέψη. Οι ρίζες πικραλίδας είναι πιο πιθανό να υποστηρίξουν την απώλεια βάρους και τα συμπληρώματα που τις περιέχουν μπορεί να είναι πιο αποτελεσματικά από άλλα συμπληρώματα για αδυνάτισμα.

Επιπλέον, οι πικραλίδες περιέχουν βιοενεργό χλωρογενικό οξύ, μια ουσία που μπορεί να βελτιώσει το μεταβολισμό. Η ενίσχυση του μεταβολισμού μπορεί επίσης να συμβάλει στην απώλεια βάρους.

3.Βοηθά στην υγιή πέψη

Η πικραλίδα χρησιμοποιείται συνήθως για την τόνωση της όρεξης και τη ρύθμιση του πεπτικού συστήματος. Η ρίζα της πικραλίδας περιέχει μια ουσία με αντιφλεγμονώδεις ιδιότητες που μπορεί να είναι ευεργετική για το πεπτικό σύστημα.

4. Μειώνει τη Φλεγμονή

Η ένταξη πικραλίδας στη διατροφή κάποιου μπορεί επίσης να είναι ευεργετική για παθήσεις και προβλήματα υγείας που προκαλούνται από φλεγμονές, όπως το έλκος στομάχου.

5. Δρα ως Φυσικό Διουρητικό

Τα φύλλα της πικραλίδας έχουν φυσικές διουρητικές ιδιότητες και μπορούν να χρησιμοποιηθούν για την υποστήριξη της υγείας του ήπατος. Τα φύλλα αποτελούν επίσης  πηγή καλίου, το οποίο μπορεί να συμβάλει στις διουρητικές ιδιότητες του φυτού.

Τα διουρητικά ενισχύουν την ούρηση, μέσω της οποίας αποβάλλονται οι τοξίνες που εμποδίζουν τη λειτουργία του ήπατος. Η πικραλίδα πιστεύεται ότι διεγείρει τη λειτουργία του ήπατος και αυξάνει την παραγωγή χολής, βοηθώντας στην πέψη και την αποτοξίνωση.

Μάνος Σιγανός

Ο Μάνος Σιγανός είναι δημοσιογράφος υγείας με πολυετή πείρα στο εν λόγω ρεπορτάζ. Έχει σπουδάσει δημοσιογραφία, ενώ είναι πτυχιούχος Ευρωπαϊκού πολιτισμού (Β.Α) και έχει μεταπτυχιακό τίτλο σπουδών στις ανθρωπιστικές επιστήμες (Μ.Α). Μετά την επαγγελματική του σταδιοδρομία στα περιοδικά εισήλθε στον Digital κόσμο και έκανε σεμινάρια για τα social media. Έχει εργαστεί ως αρχισυντάκτης στα περιοδικά Vita, Prevention, Menshealth και ως δημοσιογράφος υγείας στα περιοδικά Woman’s Health και ΕΓΩ. Έχει επίσης εργαστεί στις ιστοσελίδες pathfinder.gr, dailypharmanews.gr, liveit.gr, worldsecrets.gr, καθώς και στις ιστοσελίδες των περιοδικών που εργάστηκε.

Scroll to Top