Η Ελλάδα χαράζει τον δρόμο προς την κορυφή του Παγκόσμιου Τουρισμού Υγείας και Ευεξίας

ΕΛΙΤΟΥΡ

Η ΕΛΙΤΟΥΡ, παρουσιάζει τριετές στρατηγικό σχέδιο δράσης ύψους 12,8 εκατ. ευρώ για την ανάδειξη της Ελλάδας στον παγκόσμιο χάρτη του Τουρισμού Υγείας.

Η Ελλάδα κάνει ένα αποφασιστικό βήμα για να κατακτήσει μια από τις κορυφαίες θέσεις στον παγκόσμιο χάρτη του Τουρισμού Υγείας και Ευεξίας, παρουσιάζοντας για πρώτη φορά έναν πλήρως κοστολογημένο, τριετή οδικό χάρτη ανάπτυξης. Το Ελληνικό Συμβούλιο Τουρισμού Υγείας – ELITOUR ολοκλήρωσε μια πρωτοποριακή μελέτη, η οποία περιλαμβάνει  συγκεκριμένες δράσεις συνολικού ύψους άνω των €12,8 εκατομμυρίων, στοχεύοντας να καταστήσει την Ελλάδα κορυφαίο διεθνή προορισμό στον ταχέως αναπτυσσόμενο τομέα του τουρισμού υγείας και ευεξίας.
Η παγκόσμια αγορά τουρισμού ευεξίας αποτιμήθηκε στα 651 δισ. δολάρια το 2022 και αναμένεται να εκτιναχθεί στα 1,4 τρισ. δολάρια έως το 2027.
Παρά τα μοναδικά φυσικά και πολιτιστικά της πλεονεκτήματα, η Ελλάδα διατηρεί σήμερα ένα μικρό μερίδιο περίπου 5% της ευρωπαϊκής αγοράς, γεγονός που αναδεικνύει το τεράστιο αναξιοποίητο δυναμικό της χώρας.
Ο Πρόεδρος του ΙΣΑ και της Ελιτούρ Δρ. Γιώργος Πατούλης δήλωσε: «Η μελέτη αυτή αποτελεί ορόσημο για τον ελληνικό Τουρισμό Υγείας – Ευεξίας. Χάρη στην πολύτιμη υποστήριξη της Ευρωπαϊκής Τράπεζας Ανασυγκρότησης και Ανάπτυξης (EBRD), έχουμε πλέον στα χέρια μας ένα πρακτικό, κοστολογημένο σχέδιο τριετίας που δείχνει ξεκάθαρα το δρόμο για να διεκδικήσουμε τη θέση που αξίζει στην Ελλάδα παγκοσμίως.
Υπό την καθοδήγηση του Ελληνικού Συμβουλίου Τουρισμού Υγείας – Ελιτούρ, θα εργαστούμε συστηματικά για να μετατρέψουμε το όραμα σε αναπτυξιακή πραγματικότητα για τη χώρα μας.»

Τι δείχνει η μελέτη

Η έρευνα, που βασίστηκε σε εκτεταμένα ερωτηματολόγια προς παρόχους υγείας, ξενοδοχεία και τουριστικά γραφεία, καταγράφει εντυπωσιακή σύγκλιση απόψεων.
Οι κύριοι λόγοι επιλογής της Ελλάδας από τους επισκέπτες είναι η υψηλή ποιότητα υπηρεσιών υγείας, ο συνδυασμός διακοπών και θεραπείας και οι ανταγωνιστικές τιμές.
Αντίστοιχα, οι βασικές προκλήσεις εντοπίζονται στην έλλειψη εθνικής στρατηγικής, στα ρυθμιστικά εμπόδια και στην ανάγκη ενίσχυσης των ψηφιακών δεξιοτήτων – ζητήματα που το προτεινόμενο σχέδιο δράσης έρχεται να αντιμετωπίσει στοχευμένα.

Οι τέσσερις στρατηγικοί πυλώνες του Σχεδίου Δράσης της εν λόγω μελέτης εστιάζουν στην ανάπτυξη Εθνικής Στρατηγικής και Branding
Δημιουργία ισχυρής ταυτότητας με προτεινόμενο σλόγκαν «Greece – Your Healing Destination» και θέσπιση εθνικού πλαισίου πιστοποίησης υπηρεσιών υγείας και ευεξίας.
Επίσης, στο στοχευμένο Μάρκετινγκ και Προώθηση μέσα από ψηφιακές καμπάνιες, συμμετοχή σε διεθνείς εκθέσεις και διοργάνωση Διεθνούς Συνεδρίου Τουρισμού Υγείας στην Ελλάδα για την προσέλκυση επενδυτών και στρατηγικών συνεργασιών.
Ακόμα, στην προσέλκυση Επενδύσεων και Υποστήριξη ΜΜΕ.
Διαμόρφωση ευνοϊκού επενδυτικού περιβάλλοντος, με χρηματοδοτικά εργαλεία και κίνητρα για μικρομεσαίες επιχειρήσεις του κλάδου και τέλος στην ενεργοποίηση Ενδιαφερόμενων Μερών και στις συνεργασίες για τη σύσταση Εθνικού Συμβουλίου Τουρισμού Υγείας & Ευεξίας για τον συντονισμό όλων των εμπλεκόμενων φορέων δημόσιου και ιδιωτικού τομέα.

Όλο Υγεία

Scroll to Top