Site icon Όλο Υγεία

Άδωνις Γεωργιάδης: Εγκαινίασε το νέο Κέντρο Έρευνας και Καινοτομίας της ΒΙΑΝΕΞ στην Πάτρα

Γεωργιάδης-Γιαννακόπουλος

Η επένδυση της ΒΙΑΝΕΞ αποτελεί το επόμενο βήμα στην εξέλιξη της ελληνικής φαρμακοβιομηχανίας ανέφερε ο υπουργός Υγείας Άδωνις Γεωργιάδης.

Το νέο Κέντρο Έρευνας και Καινοτομίας της ελληνικής φαρμακοβιομηχανίας ΒΙΑΝΕΞ εγκαινίασε ο υπουργός Υγείας, Άδωνις Γεωργιάδης, σε εκδήλωση που πραγματοποιήθηκε στην Πάτρα, υπογραμμίζοντας τη σημασία της επένδυσης για το μέλλον της ελληνικής φαρμακοβιομηχανίας και της εγχώριας καινοτομίας.

Κατά την ομιλία του, ο κ. Γεωργιάδης χαρακτήρισε τη νέα μονάδα ως κάτι πολύ περισσότερο από μια συμβατική επένδυση ή ένα ακόμη εργοστάσιο, τονίζοντας ότι αποτελεί το επόμενο βήμα στην εξέλιξη της ελληνικής φαρμακοβιομηχανίας τις επόμενες δεκαετίες.

«Είμαστε σήμερα εδώ να εγκαινιάσουμε μια πολύ σπουδαία μονάδα για την ελληνική φαρμακοβιομηχανία. Δεν είναι απλώς μία ακόμα επένδυση, δεν είναι απλώς ένα ακόμα εργοστάσιο. Είναι κάτι πιο μεγάλο από αυτό. Είναι το επόμενο βήμα, όπως εγώ τουλάχιστον ελπίζω ότι θα εξελιχθεί η ελληνική φαρμακοβιομηχανία τις επόμενες δεκαετίες», ανέφερε χαρακτηριστικά.

Ο υπουργός επισήμανε ότι το νέο Κέντρο Έρευνας και Καινοτομίας δίνει τη δυνατότητα στην Ελλάδα να συμμετέχει ισότιμα στον διεθνή ανταγωνισμό στον τομέα της καινοτομίας, σημειώνοντας πως η συγκεκριμένη επένδυση δεν έχει τίποτα να ζηλέψει από αντίστοιχες εγκαταστάσεις κορυφαίων ευρωπαϊκών φαρμακοβιομηχανιών.

Παράλληλα, έκανε ιδιαίτερη αναφορά στην Πάτρα, χαρακτηρίζοντας τη λειτουργία της νέας μονάδας σημείο υπερηφάνειας τόσο για την πόλη όσο και για ολόκληρη τη χώρα. Όπως τόνισε, η επένδυση αποτελεί παράδειγμα της δυναμικής που μπορεί να αναπτύξει η ελληνική επιχειρηματικότητα όταν επενδύει στην έρευνα, την τεχνολογία και την καινοτομία.

Ο κ. Γεωργιάδης απέτισε επίσης φόρο τιμής στους αείμνηστους Παύλο και Θανάση Γιαννακόπουλο, επισημαίνοντας ότι η νέα γενιά της διοίκησης της ΒΙΑΝΕΞ όχι μόνο διατηρεί την ισχυρή παρακαταθήκη της εταιρείας, αλλά ανοίγει νέους δρόμους ανάπτυξης και εξωστρέφειας.

Κλείνοντας την τοποθέτησή του, συνεχάρη τη διοίκηση της εταιρείας για τη νέα επένδυση και ευχήθηκε καλή επιτυχία στη λειτουργία της μονάδας, η οποία αναμένεται να ενισχύσει περαιτέρω τη θέση της ελληνικής φαρμακοβιομηχανίας στον διεθνή χάρτη της έρευνας και της καινοτομίας.

Όλο Υγεία

Exit mobile version