Τεράστια επανάσταση θα επιφέρει το νέο σύστημα εξυπηρέτησης του πολίτη μέσω του τετραψήφιου αριθμού 1566, δήλωσε ο Άδωνις Γεωργιάδης.
Η ανάπτυξη ενός πολυκαναλικού συστήματος εξυπηρέτησης του πολίτη «θα λύσει τα πάντα που αφορούν τους πολίτες για τις υπηρεσίες Υγείας και θα επιφέρει μια τεράστια επανάσταση». Αυτό δήλωσε ο υπουργός Υγείας, Άδωνις Γεωργιάδης, ενημερώνοντας την Επιτροπή Κοινωνικών Υποθέσεων σχετικά με την υπογραφή Σύμβασης για την «Ανάπτυξη και Λειτουργία, Μηχανισμού Συντονισμού, Πλοήγησης και Πολυκαναλικής Εξυπηρέτησης του Υπουργείου Υγείας».
Από τις 15 Ιουλίου η γραμμή επικοινωνίας «1566» θα γίνει συνώνυμη για όλες τις παροχές και υπηρεσίες Υγείας που έχει ανάγκη ο πολίτης» ανέφερε ο υπουργός.
Ο υπουργός πρόσθεσε ότι το σύστημα αυτό είναι βασισμένο στην λογική της λειτουργίας του κέντρου 1535 της ΔΥΠΑ. Η ανάπτυξη και λειτουργία του μηχανισμού συντονισμού πλοήγησης και πολυκαναλικής εξυπηρέτησης του Υπουργείου Υγείας ανέφερε «θα αντικαταστήσει όλες τις άλλες τηλεφωνικές γραμμές για υπηρεσίες Υγείας».
Πώς θα λειτουργεί το 1566
Με αυτό το νέο σύστημα είπε ο κ. Γεωργιάδης θα υπάρχει ο αριθμός 1566 για όλες τις υπηρεσίες και «σε λίγα χρόνια θα γίνει το συνώνυμο των Υπηρεσιών Υγείας». Θα είναι δωρεάν, σε αντίθεση με άλλες πενταψήφιες τηλεφωνικές γραμμές που λειτουργούν σήμερα και είναι επί πληρωμή για όλους.
Ο πολίτης από οποιαδήποτε περιοχής της Ελλάδας, μέσω αυτής της γραμμής θα μπορεί να κλείσει ραντεβού σε νοσοκομείο ή σε ιατρό, για ηλεκτρονική συνταγοράφηση, για προσωπικό ιατρό, για να κάνει διαγνωστικές εξετάσεις, να πληροφορηθεί σε ποιο φαρμακείο πλησίον του έχει το φάρμακο που έχει ανάγκη και οτιδήποτε άλλο αφορά υπηρεσία Υγείας. Θα στελεχωθεί με εξειδικευμένο προσωπικό και με συστήματα ΑΙ ο πολίτης θα εξυπηρετείται και θα κατευθύνεται γρήγορα.
Σε λίγες εβδομάδες αυτό το σύστημα θα έχει μπει σε όλα τα μεγάλα νοσοκομεία της Α’ ΥΠΕ (έως τις 15 Ιουλίου) και στο Αττικό Νοσοκομείο (έως τις 22 Ιουλίου) αμέσως μετά αυτό το σύστημα θα συνδεθεί με το «Μyhealth app» και έτσι ο ασθενείς θα έχει την δυνατότητα να πληροφορηθεί πριν ξεκινήσει για να πάει στα επείγοντα ενός νοσοκομείου να ξέρει και τον χρόνο αναμονής που υπάρχει σε αυτό, ώστε ο ίδιος να έχει ελεύθερη επιλογή στο να μεταβεί σε ένα νοσοκομείο που έχει λιγότερο χρόνο αναμονής, ανέφερε ο υπουργός Υγείας.