Έρχεται το «1566», η δωρεάν τηλεφωνική γραμμή Υγείας -Τι υπηρεσίες θα προσφέρει

ΕΣΥ-Υπηρεσίες Υγείας

Η λειτουργία του τετραψήφιου αριθμού, «1566», θα είναι πανελλαδική και οι πολίτες θα μπορούν να παίρνουν πληροφορίες για τις υπηρεσίας του ΕΣΥ.

Η εξυπηρέτηση του πολίτη σε θέματα Υγείας περνάει σε άλλο επίπεδο από την Τρίτη, 15 Ιουλίου, όπου ξεκινά τη λειτουργία της η νέα δωρεάν τετραψήφια γραμμή «1566».

Την τηλεφωνική γραμμή είχε εξαγγείλει ο πρωθυπουργός Κυριάκος Μητσοτάκης κατά την επίσκεψή του στο υπουργείο Υγείας τον Μάιο. Οι επίσημες ανακοινώσεις θα γίνουν αύριο Δευτέρα, 14 Ιουλίου, από τον υπουργό Υγείας Άδωνι Γεωργιάδη.

Η ανάπτυξη ενός πολυκαναλικού συστήματος εξυπηρέτησης του πολίτη «θα λύσει τα πάντα που αφορούν τους πολίτες για τις υπηρεσίες Υγείας και θα επιφέρει μια τεράστια επανάσταση», είχε δηλώσει στη Βουλή ο Άδωνις Γεωργιάδης.

«Από τις 15 Ιουλίου η γραμμή επικοινωνίας «1566» θα γίνει συνώνυμη για όλες τις παροχές και υπηρεσίες Υγείας που έχει ανάγκη ο πολίτης» σύμφωνα με τον κ. Γεωργιάδη.

Η ανάπτυξη και λειτουργία του μηχανισμού συντονισμού πλοήγησης και πολυκαναλικής εξυπηρέτησης του Υπουργείου Υγείας θα αντικαταστήσει όλες τις άλλες τηλεφωνικές γραμμές για υπηρεσίες Υγείας.
« Όλα τα της υγείας σε ένα τηλέφωνο με ενιαίο τηλεφωνικό κέντρο. Πώς είναι το «1535» στο Υπουργείο Εργασίας για τον ΕΦΚΑ και τη ΔΥΠΑ που άλλαξε τα πάντα εκεί; Εμείς θα έχουμε το «1566»», δήλωσε ο κ. Γεωργιάδης.

Οι υπηρεσίες που θα προσφέρει το «1566»

Η λειτουργία του τετραψήφιου αριθμού, «1566», θα είναι πανελλαδική και οι πολίτες από οποιαδήποτε περιοχής της Ελλάδας θα μπορούν να παίρνουν πληροφορίες για τις υπηρεσίας του ΕΣΥ, τα εξωτερικά ιατρεία τα ραντεβού τους με γιατρούς, καθώς και πληροφορίες που αφορούν εξετάσεις και φάρμακα. Οι κλήσεις θα είναι δωρεάν και θα υποστηρίξει τα υπόλοιπα κανάλια επικοινωνίας.

Ειδικότερα, ο πολίτης θα μπορεί να κλείσει ραντεβού σε νοσοκομείο ή σε ιατρό, για ηλεκτρονική συνταγοράφηση, για προσωπικό ιατρό, για να κάνει διαγνωστικές εξετάσεις, να πληροφορηθεί σε ποιο φαρμακείο πλησίον του έχει το φάρμακο που έχει ανάγκη και οτιδήποτε άλλο αφορά υπηρεσία Υγείας.

Η νέα γραμμή θα στελεχωθεί με εξειδικευμένο προσωπικό και με συστήματα ΑΙ, ώστε ο πολίτης να εξυπηρετείται και να κατευθύνεται γρήγορα.
Αργότερα το σύστημα θα συνδεθεί με το «Μyhealth app» και έτσι ο ασθενής θα έχει την δυνατότητα να πληροφορηθεί, πριν ξεκινήσει για να πάει στα επείγοντα ενός νοσοκομείου, τον χρόνο αναμονής που υπάρχει σε αυτό, ώστε ο ίδιος να έχει ελεύθερη επιλογή στο να μεταβεί σε ένα νοσοκομείο που έχει λιγότερο χρόνο αναμονής.

Έφη Φουσέκη
Έφη Φουσέκη

Η Eφη Φουσέκη καλύπτει με εγκυρότητα και συνέπεια το ιατρικό ρεπορτάζ, ως διαπιστευμένος συντάκτης υγείας(<a href="https://www.moh.gov.gr/">Υπουργείο Υγείας</a>). Παρακολουθεί επιστημονικά συνέδρια στη Eλλάδα και στο εξωτερικό, καταγράφει την πολιτική υγείας στη χώρα μας και έχει συνεργαστεί με μεγάλα ειδησεογραφικά Μέσα (antenna.gr, enikos.gr).

Scroll to Top