Λίγες ημέρες μετά τη γέννηση του παιδιού της παρουσίασε σοβαρές επιπλοκές, νοσηλεύτηκε σε ΜΕΘ και διακομίστηκε στην Αθήνα, όπου κατέληξε. Σε εξέλιξη η έρευνα για τα αίτια της τραγωδίας.
Σοκ και βαθιά θλίψη έχει προκαλέσει στη Μυτιλήνη ο θάνατος μιας 36χρονης γιατρού, λίγες μόλις ημέρες μετά τη γέννηση του παιδιού της. Οι Αρχές και οι αρμόδιες υγειονομικές υπηρεσίες διερευνούν τις συνθήκες κάτω από τις οποίες η νεαρή γυναίκα παρουσίασε σοβαρές επιπλοκές μετά τον τοκετό, με τα ακριβή αίτια του θανάτου της να παραμένουν μέχρι στιγμής αδιευκρίνιστα.
Η 36χρονη γέννησε με φυσιολογικό τοκετό το μεσημέρι της Παρασκευής στο Νοσοκομείο Μυτιλήνης, χωρίς αρχικά να διαπιστωθεί κάποιο ανησυχητικό πρόβλημα στην υγεία της. Ωστόσο, το Σάββατο η κατάστασή της επιδεινώθηκε, καθώς εμφάνισε σοβαρές επιπλοκές που οδήγησαν σε περαιτέρω επιβάρυνση της υγείας της.
Τη Δευτέρα κρίθηκε αναγκαία η εισαγωγή της στη Μονάδα Εντατικής Θεραπείας του Βοστάνειου Νοσοκομείου. Λόγω της σοβαρότητας της κατάστασής της αποφασίστηκε η αεροδιακομιδή της σε νοσοκομείο της Αθήνας, όπου μεταφέρθηκε συνοδευόμενη από τον σύζυγό της, ο οποίος είναι επίσης γιατρός.
Παρά τις προσπάθειες των γιατρών, η 36χρονη κατέληξε λίγες ώρες μετά την άφιξή της στην πρωτεύουσα. Οι αρμόδιες αρχές αναμένουν τα αποτελέσματα των εργαστηριακών εξετάσεων που θα ρίξουν φως στα ακριβή αίτια που οδήγησαν στην τραγική αυτή κατάληξη.
Ο διευθυντής της Μαιευτικής Κλινικής του Νοσοκομείου Μυτιλήνης, Πέτρος Μαχαίρας, δήλωσε ότι η ιατρική κοινότητα είναι συγκλονισμένη από την εξέλιξη της υπόθεσης και τόνισε πως τα εργαστηριακά ευρήματα θα δώσουν τις απαραίτητες απαντήσεις για το τι ακριβώς συνέβη.
Η άτυχη γυναίκα εργαζόταν τα τελευταία χρόνια στο ΕΚΑΒ Μυτιλήνης και ήταν ιδιαίτερα αγαπητή στους συναδέλφους και τους ασθενείς της. Όσοι τη γνώριζαν μιλούν για έναν άνθρωπο με υψηλό αίσθημα προσφοράς, αφοσίωση στο λειτούργημά της και διαρκή διάθεση να βοηθήσει όσους είχαν ανάγκη.
