Kardashians: Το ποπ κορν της οικογένειας με την περισσότερη πρωτεΐνη που γίνεται viral στο Tiktok

Kardashian ποπ κορν

 Ένα νέο ποπ κορν με υψηλή περιεκτικότητα σε πρωτεΐνη έχει γίνει viral στο TikTok και αποτελεί το νέο brand από τις Kardashian.

Ποπ κόρν: Το απολαυστικό τραγανό σνακ που ρίχνει το σάκχαρο και κάνει καλό στην υγεία της καρδιάς

Το νέο προϊόν από τις Kardashian είναι ποπ κορν με έξτρα πρωτεΐνη

Η σταρ Khloe Kardashian και η μητέρα της Kris Jenner είναι οι πιο πρόσφατες διασημότητες που επιδιώκουν να επωφεληθούν από τη συνεχώς αυξανόμενη όρεξη των καταναλωτών για τροφές πλούσιες σε πρωτεΐνη, μια τάση που ενισχύεται από δημιουργούς περιεχομένου στο Instagram και το TikTok.

Ίσως έχετε παρατηρήσει ότι η πρωτεΐνη έχει κατακλύσει τα ράφια των σούπερ μάρκετ τα τελευταία χρόνια. Αν περπατήσετε καλύτερα τα ράφια στα σούπερ μάρκετ που επισκέπτεστε, θα δείτε ετικέτες που αναφέρουν «υψηλή περιεκτικότητα σε πρωτεΐνη» ή συγκεκριμένα γραμμάρια πρωτεΐνης σε προϊόντα όπως γιαούρτια, μιλκσέικ, έτοιμα σάντουιτς και ζυμαρικά. Ακόμα και η Khloe Kardashian φαίνεται να επιδιώκει την είσοδο στη «μεγάλη αγορά της πρωτεΐνης».

Πιστές στο επιχειρηματικό τους ένστικτο, ειδικά όταν πρόκειται για τάσεις που σχετίζονται με την υγεία και τη φυσική κατάσταση, οι Kardashians είναι οι πιο πρόσφατες διασημότητες που «μετατρέπουν την πρωτεΐνη σε επιχείρηση». Στις 22 Απριλίου, η τηλεοπτική περσόνα και επιχειρηματίας Khloe Kardashian, μαζί με τη μητέρα και μάνατζέρ της Kris Jenner, ανακοίνωσαν επίσημα τη δημιουργία της νέας τους εταιρείας τροφίμων, με το όνομα Khloud.

Το TechCrunch ανέφερε ότι το δίδυμο αναζητούσε χρηματοδότηση τουλάχιστον 10 εκατομμυρίων δολαρίων ΗΠΑ για το νέο τους εγχείρημα από τον Δεκέμβριο του 2024. Έκτοτε, εξασφάλισαν επένδυση ύψους 12 εκατομμυρίων δολαρίων, υπερκαλύπτοντας τον αρχικό τους στόχο.

Το επίσημο λανσάρισμα της εταιρείας παρουσίασε το πρώτο της προϊόν στην αγορά: ποπ κορν πλούσιο σε πρωτεΐνη. Το ποπ κορν λέγεται ότι είναι φτιαγμένο από καλαμπόκι ολικής άλεσης και καλύπτεται από «Khloud Dust», ένα μείγμα πρωτεΐνης γάλακτος και καρυκευμάτων που προσφέρει επτά γραμμάρια πρωτεΐνης ανά μερίδα.

Το ποπ κορν Khloud κυκλοφορεί σε τρεις διαφορετικές γεύσεις: White Cheddar, ελαιόλαδο και θαλασσινό αλάτι και γλυκό και αλμυρό Kettle Corn. Η εταιρεία υποστηρίζει επίσης ότι η σειρά ποπ κορν δεν περιέχει έλαια από σπόρους, είναι μη γενετικά τροποποιημένη, χωρίς γλουτένη και κατάλληλη για κατανάλωση από Εβραίους (kosher).

Όπως δήλωσε η Kardashian στο TechCrunch, το ποπ κορν είναι μόνο η αρχή από μια σειρά προϊόντων που σχεδιάζει η εταιρεία τροφίμων. «Σκοπεύουμε να επεκταθούμε σε άλλες κατηγορίες σνακ σε όλο το κατάστημα – υπάρχει πολύς χώρος για να επαναπροσδιορίσουμε τα καθημερινά σνακ».

Τι θα συμβεί στη χοληστερόλη σας αν τρώτε ποπ κορν κάθε μέρα; Δεν θα το πιστεύετε!

Νοοτροπία για καλύτερη υγεία

Ολόκληρη η σειρά προϊόντων της εταιρείας θα επικεντρώνεται σε σνακ που απευθύνονται σε καταναλωτές με υγιεινή νοοτροπία. Το ποπ κορν Khloud είναι ήδη διαθέσιμο στην αγορά. Σύμφωνα με το Global Brands, πηγές κοντά στην Khloud αποκαλύπτουν ότι σχεδιάζεται ντεμπούτο στο Ηνωμένο Βασίλειο και την Ευρώπη για το 2026, υπό την προϋπόθεση εξεύρεσης κατάλληλων συνεργατών διανομής.

Αυτό το νέο εγχείρημα των Kardashians αποτελεί την πρώτη τους απόπειρα στον κλάδο των σνακ, αν και προωθούν πρωτεϊνούχα συμπληρώματα στα social media εδώ και χρόνια. Ωστόσο, δεν είναι οι πρώτες διασημότητες που δραστηριοποιούνται στον χώρο της πρωτεΐνης. Το 2020, η Venus Williams λάνσαρε τη σειρά πρωτεΐνης Happy Viking δηλώνοντας πως τα φυτικά υπερ-τρόφιμα μεταμόρφωσαν την υγεία της, ενώ η ηθοποιός Kate Hudson πρόσθεσε στη δική της εταιρεία υγιεινών τροφίμων, InBloom, μια σειρά φυτικών πρωτεϊνών.

Η πρωτεΐνη αποτελούσε ανέκαθεν βασικό στοιχείο διατροφής για αθλητές και λάτρεις της γυμναστικής, με τη σκόνη πρωτεΐνης να θεωρείται πλέον αναπόσπαστο κομμάτι της κουζίνας. Ωστόσο, η πανδημία ενίσχυσε την ευαισθητοποίηση γύρω από την προσωπική υγεία και ευεξία, και έτσι η πρωτεΐνη πέρασε στο mainstream.

Πνεύμονας ποπ κορν: Ποιους απειλεί η νέα νόσος των πνευμόνων- Πώς θα προστατευθείτε

Το TikTok αγαπά την πρωτεΐνη

Μια έρευνα της Savanta στην Αγγλία για λογαριασμό της Ocado Retail έδειξε πως από τους 2.200 συμμετέχοντες, σχεδόν οι μισοί ενήλικες στο Ηνωμένο Βασίλειο αύξησαν την πρόσληψη πρωτεΐνης μέσα στον τελευταίο χρόνο, με το ποσοστό να ανεβαίνει στα δύο τρίτα για άτομα ηλικίας 16 έως 34 ετών.

Σύμφωνα με την Tesco, οι καταναλωτικές συνήθειες της «γενιάς του TikTok» έχουν αλλάξει, δείχνοντας αυξημένη όρεξη για πρωτεΐνη. Σε δελτίο Τύπου του Σεπτεμβρίου 2024, η αλυσίδα σούπερ μάρκετ ανέφερε: «Η γενιά Z και οι influencers του TikTok και του Instagram δημιουργούν ένα τεράστιο trend γύρω από τα γαλακτοκομικά προϊόντα με προσθήκη πρωτεΐνης».

Το παρεξηγημένο σνακ που αδυνατίζει, βοηθά στη δυσκοιλιότητα και είναι φουλ στα αντιοξειδωτικά

Πέρα από τα κλασικά τρόφιμα χαμηλών υδατανθράκων και υψηλής πρωτεΐνης, όπως το cottage cheese, η Tesco ανέφερε ότι η γενιά Z ήθελε πρωτεΐνη σε κάθε γαλακτοκομικό προϊόν που καταναλώνει. «Η ζήτηση για γιαούρτια και άλλα γαλακτοκομικά τρόφιμα με πρόσθετη πρωτεΐνη, όπως επιδόρπια και ροφήματα, αυξήθηκε κατά ένα τρίτο (34%) στα Tesco, σε μια αγορά στο Ηνωμένο Βασίλειο που πλέον αποτιμάται στα £204 εκατομμύρια ετησίως», δήλωσε η εταιρεία.

Όλο Υγεία

Το άρθρο συνοπτικά

  • Η Khloe Kardashian και η Kris Jenner λάνσαραν το brand Khloud, με πρώτο προϊόν ποπ κορν υψηλής περιεκτικότητας σε πρωτεΐνη, απευθυνόμενο σε καταναλωτές με υγιεινή νοοτροπία.
  • Το ποπ κορν περιέχει 7 γραμμάρια πρωτεΐνης ανά μερίδα και κυκλοφορεί σε τρεις γεύσεις, χωρίς γλουτένη, με καλαμπόκι ολικής άλεσης και χωρίς έλαια σπόρων.
  • Το προϊόν έγινε viral στο TikTok, αντανακλώντας τη μεγάλη απήχηση της πρωτεΐνης στους νέους καταναλωτές και τη “γενιά του Instagram & TikTok”.
  • Η αγορά προϊόντων με προσθήκη πρωτεΐνης, ειδικά στα γαλακτοκομικά, αυξάνεται ραγδαία, με το brand να σχεδιάζει περαιτέρω επέκταση σε σνακ και είσοδο στην ευρωπαϊκή αγορά μέχρι το 2026.
Scroll to Top