Τη στήριξη του στο ΕΣΥ που αλλάζει με αναβαθμίσεις σε υποδομές, υπηρεσίες και προσωπικό εξέφρασε ο Πρωθυπουργός, Κυριάκος Μητσοτάκης, τονίζοντας ότι πλέον οι πολίτες συμμετέχουν με την αξιολόγησή τους ώστε να βελτιώνεται συνεχώς.
Μέσα από ανάρτηση του στα Social Media, ο Πρωθυπουργός θέλησε να δείξει τη στήριξη του στο σύστημα υγείας σε συνέχεια των τελευταίων αναβαθμίσεων σε υποδομές, υπηρεσίες και προσωπικό.
Η αλήθεια για το ΕΣΥ μέσα από την αξιολόγηση των ασθενών
Ο Πρωθυπουργός τόνισε ότι για πρώτη φορά οι πολίτες συμμετέχουν ενεργά στην αξιολόγηση του ΕΣΥ, απαντώντας σε SMS που αποστέλλονται μετά τη νοσηλεία τους και προσφέροντας έτσι μια άμεση εικόνα για την ποιότητα των υπηρεσιών σε 92 νοσοκομεία και 447 κλινικές σε όλη τη χώρα. Παράλληλα, ανέφερε ότι το νέο ηλεκτρονικό «βραχιολάκι» στα Τμήματα Επειγόντων έχει ήδη μειώσει τον χρόνο αναμονής, με το 42% των περιστατικών να εξυπηρετούνται σε λιγότερο από μία ώρα, δείχνοντας πως οι αλλαγές αποδίδουν απτά αποτελέσματα.
Ακολουθεί όλη η ανάρτηση του Κυριάκου Μητσοτάκη:
Το 2023 είχα δεσμευτεί ότι από τους πρώτους στόχους μας θα είναι ένα νέο, δυναμικό ΕΣΥ. Και, πράγματι, σήμερα, ανακαινίζονται νοσοκομεία και Κέντρα Υγείας σε όλη τη χώρα. Κάθε πολίτης έχει εύκολη πρόσβαση σε δωρεάν προληπτικές εξετάσεις. Γίνονται προσλήψεις και αναβαθμίζονται οι αμοιβές γιατρών και νοσηλευτών. Ενώ ξεκίνησαν τα απογευματινά χειρουργεία, περιορίζοντας τις λίστες αναμονής. Το ΕΣΥ, λοιπόν, αλλάζει. Βήμα-βήμα γίνεται ακόμη πιο ανθρώπινο και αποτελεσματικό.
Αυτό διαπιστώνουν και οι ίδιοι οι πολίτες που για πρώτη φορά είχαν την ευκαιρία να βαθμολογήσουν τις ιατρικές υπηρεσίες. Έτσι, στάλθηκαν 15.586 SMS με ερωτήσεις σε ασθενείς που νοσηλεύτηκαν σε 92 νοσοκομεία και 447 κλινικές. Το 30% απ’ αυτούς ήδη απάντησε και τα σχόλια είναι ενδεικτικά: Το 93% βρήκε τους γιατρούς με την ειδικότητα που χρειαζόταν. Tο 88% δήλωσε ότι συνάντησε ευγένεια και σεβασμό. Ενώ το 75% εμφανίζεται συνολικά ικανοποιημένο από την περίθαλψη που έλαβε.
Στα Επείγοντα Περιστατικά παρά τη μεγάλη πίεση που όλοι γνωρίζουμε ότι υπάρχει, η εικόνα δείχνει επίσης ενθαρρυντική: για το 66% η παραμονή δεν ξεπέρασε τις 4 ώρες. Μάλιστα για το 42% εξ αυτών ήταν κάτω από μία ώρα. Κάτι που αποδεικνύει ότι το ηλεκτρονικό «βραχιολάκι» το οποίο ξεκίνησε στις εφημερίες 10 νοσοκομείων και σταδιακά επεκτείνεται, φέρνει αποτελέσματα. Το ίδιο, ασφαλώς, και η γνώμη των πολιτών που θα βοηθά την Πολιτεία να εντοπίζει και να λύνει προβλήματα.
Όσο το δείγμα των απαντήσεων θα μεγαλώνει, θα αποκτούμε ακόμα πιο σαφή εικόνα για κάθε νοσοκομείο και κλινική του κέντρου και της περιφέρειας. Σύντομα, μάλιστα, στην αξιολόγηση θα ενταχθούν και ειδικές κατηγορίες όπως οι ογκολογικές δομές. Είναι, συνεπώς, πολύ σημαντική η συμπλήρωση του ερωτηματολόγιου που πλέον λαμβάνουν σε SMS όσοι ολοκληρώνουν τη νοσηλεία τους. Οι απαντήσεις τους θέλουν μόνο λίγα λεπτά. Βοηθούν, όμως, να διορθωθούν αδυναμίες πολλών δεκαετιών.
Συνεχίζουμε!
Ο Άδωνις Γεωργιάδης με τη σειρά του ευχαρίστησε τον Πρωθυπουργό με ανάρτησή του στο X:
Ευχαριστούμε θερμά τον Πρωθυπουργό @kmitsotakis για την συνεχή και ουσιαστική του στήριξη στην προσπάθειά μας για ένα νέο καλύτερο ΕΣΥ https://t.co/nuUdocC96F
«Το 2023 είχα δεσμευτεί ότι από τους πρώτους στόχους μας θα είναι ένα νέο, δυναμικό ΕΣΥ. Και, πράγματι, σήμερα,…
— Άδωνις Γεωργιάδης (@AdonisGeorgiadi) August 18, 2025