ΠΟΡΙΣΜΑ ΕΔΕ
Νοσοκομείο Ερυθρός Σταυρός: Απαλλάχθηκε η Διοικήτρια για την Χριστουγεννιάτικη γιορτή
2024-01-18T14:24:16+02:00 2024-01-18T14:24:16+02:00
Το πόρισμα της ΕΔΕ αναφέρει ότι η Χριστουγεννιάτικη γιορτή γίνεται σε ετήσια βάση εδώ και πάρα πολλά χρόνια στον ίδιο συγκεκριμένο χώρο του νοσοκομείου Ερυθρός Σταυρός.
