Λαχανάκια Βρυξελλών: Το γνωστό λαχανικό που μειώνει τον κίνδυνο καρδιακών παθήσεων

Ένα σούπερ λαχανικό που μειώνει τον κίνδυνο καρδιακών παθήσεων - Θεραπεύει τη δυσκοιλιότητα και προστατεύει από την οστεοπόρωση

Είναι το λαχανικό που καλλιεργείται από τον 16ο αιώνα και είναι πλούσιο σε θρεπτικά συστατικά. Περιέχει βιταμίνη C, βιταμίνη Κ, φυλλικό οξύ, καροτενοειδή και φυτικές ίνες και προστατεύει την υγεία σας από διάφορες παθήσεις.

Πρόκειται για τα λαχανάκια Βρυξελλών που πήραν το όνομά τους από τις Βρυξέλλες του Βελγίου, όπου πιστεύεται ότι πρωτοκαλλιεργήθηκαν τον 16ο αιώνα.

Τα λαχανάκια Βρυξελλών συγγενεύουν στενά με το λάχανο και το κουνουπίδι. Μοιάζουν με μίνι λάχανα και αποτελούν ένα θρεπτικό συνοδευτικό ή κύριο πιάτο.

Για ποιο λόγο τα λαχανάκια Βρυξελλών μπορούν να ωφελήσουν την υγεία σας:

  1. Είναι πλούσια σε αντιοξειδωτικά
  2. Έχουν υψηλή περιεκτικότητα σε φυτικές ίνες
  3. Είναι πλούσια σε βιταμίνη C
  4. Είναι καλή πηγή βιταμίνης Κ
  5. Διατηρούν τα επίπεδα σακχάρου στο αίμα

1. Είναι πλούσια σε αντιοξειδωτικά

Τα λαχανάκια Βρυξελλών έχουν πολλά οφέλη για την υγεία, αλλά η εντυπωσιακή περιεκτικότητά τους σε αντιοξειδωτικά ξεχωρίζει.

Τα λαχανάκια Βρυξελλών έχουν υψηλή περιεκτικότητα σε αντιοξειδωτικά, ενώσεις που προάγουν τη γενική υγεία και συμβάλλουν στην πρόληψη της βλάβης των κυττάρων.

2.Έχουν υψηλή περιεκτικότητα σε φυτικές ίνες

Μόλις 1/2 φλιτζάνι μαγειρεμένα λαχανάκια Βρυξελλών περιέχει 2 γραμμάρια φυτικών ινών. Οι φυτικές ίνες είναι σημαντικές για την υγεία σας. Θεραπεύουν τη δυσκοιλιότητα, ενώ η αυξημένη πρόσληψη φυτικών ινών συνδέεται και με μειωμένο κίνδυνο καρδιακών παθήσεων.

3. Είναι πλούσια σε βιταμίνη C

Τα λαχανάκια Βρυξελλών παρέχουν 48 mg βιταμίνης C σε κάθε μαγειρεμένο 1/2 φλιτζάνι.

Η βιταμίνη C είναι σημαντική για την ανάπτυξη και την επιδιόρθωση των ιστών στο σώμα σας. Λειτουργεί επίσης ως αντιοξειδωτικό, εμπλέκεται στην παραγωγή πρωτεϊνών όπως το κολλαγόνο και μπορεί ακόμη και να ενισχύσει την ανοσία.

Η βιταμίνη C μπορεί επίσης να αυξήσει την απορρόφηση του μη αιμικού σιδήρου, μιας μορφής σιδήρου που βρίσκεται στα φυτικά τρόφιμα. Το σώμα σας δεν μπορεί να απορροφήσει αυτόν τον τύπο σιδήρου τόσο εύκολα όσο τον σίδηρο που βρίσκεται σε ζωικές πηγές.

Προσθέτοντας μία ή δύο μερίδες λαχανάκια Βρυξελλών στη διατροφή σας μερικές φορές την εβδομάδα, μπορείτε να καλύψετε τις ανάγκες σας σε βιταμίνη C.

4. Είναι καλή πηγή βιταμίνης Κ

Είναι ιδιαίτερα πλούσια σε βιταμίνη Κ, που παίζει σημαντικό ρόλο στο σώμα μας. Η συγκεκριμένη βιταμίνη είναι απαραίτητη για την πήξη, τον σχηματισμό θρόμβων αίματος που σταματούν την αιμορραγία.

Η βιταμίνη Κ παίζει επίσης ρόλο στην ανάπτυξη των οστών και βοηθά στην προστασία από την οστεοπόρωση, μια κατάσταση που χαρακτηρίζεται από προοδευτική απώλεια οστών.

5. Διατηρούν τα επίπεδα σακχάρου στο αίμα

Εκτός από το εντυπωσιακό θρεπτικό τους προφίλ, τα λαχανάκια Βρυξελλών επειδή είναι πλούσια σε φυτικές ίνες, βοηθούν στη ρύθμιση των επιπέδων σακχάρου στο αίμα.

Scroll to Top