Η σούπερ τροφή που βοηθάει στο αδυνάτισμα, νικάει την κούραση και δυναμώνει το μυαλό

αυγά χήνας

Γνωρίστε μια τροφή, λιγότερο διαδεδομένη, που έχει πολύ υψηλή διατροφική αξία και πολλά οφέλη για την υγεία.

Η συγκεκριμένη τροφή είναι πλούσια σε βασικά θρεπτικά συστατικά όπως βιταμίνες Β, σελήνιο, φώσφορο, σίδηρο και πρωτεΐνες με ποικίλα οφέλη για την υγεία. Τα οφέλη από την κατανάλωση της περιλαμβάνουν την ενίσχυση της γονιμότητας, την ενίσχυση της λειτουργίας του εγκεφάλου κ.α. Δείτε τα σημαντικότερα οφέλη της.

 

Τι είναι τα αυγά χήνας

Τα αυγά χήνας είναι αυγά που παράγονται από τις χήνες. Είναι παρόμοια με τα αυγά κότας, αλλά είναι μεγαλύτερα και έχουν διαφορετική γεύση. Συνήθως χρησιμοποιούνται στη μαγειρική για διάφορες συνταγές, όπως κέικ, γαλακτομπούρεκα, ή για την παρασκευή αυγολέμονου .

Τα αυγά χήνας μπορεί να έχουν μεγαλύτερο μέγεθος από τα αυγά κότας και να έχουν διαφορετικές ιδιότητες στη μαγειρική, όπως να παράγουν αφράτες και πιο χοντρές υφές σε ορισμένα φαγητά.

Τα οφέλη

  1. Μας χορταίνουν
  2. Αποτελούν τροφή για τον εγκέφαλο
  3. Αποτελούν εξαιρετική διατροφή
  4. Μας βοηθούν να καταπολεμήσουμε την κούραση και δίνουν ενέργεια

1.Μας χορταίνουν

Η κατανάλωση αυγών χήνας παρέχει υψηλές ποσότητες λίπους και πρωτεΐνης. Τόσο το λίπος όσο και η πρωτεΐνη μας χορταίνουν και προσφέρουν αίσθημα κορεσμού για ώρες μετά το γεύμα. Ωστόσο, ένα αυγό χήνας έχει 266 θερμίδες, περίπου 20 γραμμάρια πρωτεΐνης και 19 γραμμάρια λίπους και πρέπει να καταναλώνεται με μέτρο και όχι καθημερινά.

2. Αποτελούν τροφή για τον εγκέφαλο

Τα αυγά της χήνας είναι μια υγιεινή τροφή για τον εγκέφαλο. Υψηλά σε λιπαρά και πρωτεΐνες, τρέφουν τον εγκέφαλο και του παρέχουν σημαντικά θρεπτικά συστατικά για να λειτουργεί βέλτιστα. Η υψηλή περιεκτικότητα σε λίπος στα αυγά της χήνας (19 γραμμάρια λίπους ανά αυγό) βοηθά στη δημιουργία κυτταρικών μεμβρανών του εγκεφάλου υποστηρίζοντας τη μάθηση, τη μνήμη και άλλες γνωστικές λειτουργίες. Τα απαραίτητα αμινοξέα στην πρωτεΐνη των αυγών χήνας βοηθούν στη δημιουργία νευροδιαβιβαστών που ρυθμίζουν τη δραστηριότητα του εγκεφάλου και του νευρικού συστήματος.

3. Αποτελούν εξαιρετική διατροφή

Μία από τα σημαντικά οφέλη των αυγών χήνας είναι η υψηλή διατροφική τους αξία. Ένα αυγό χήνας στα 144 γραμμάρια έχει 7,34 μικρογραμμάρια βιταμίνης Β12 που είναι πάνω από 3 φορές η συνιστώμενη ημερήσια πρόσληψη, σχεδόν 20 γραμμάρια πρωτεΐνης που είναι το 40% της ημερήσιας συνιστώμενης πρόσληψης και το 96,5% του συνόλου του σεληνίου που χρειάζεστε σε μια μέρα.

4. Μας βοηθούν να καταπολεμήσουμε την κούραση και δίνουν ενέργεια

Η κατανάλωση αυγών χήνας αποτελεί μια καλή επιλογή για την καταπολέμηση της κούρασης και της μυϊκής αδυναμίας που προκαλείται από αναιμία. Τα αυγά της χήνας έχουν φυσικά υψηλή περιεκτικότητα σε σίδηρο και βιταμίνες του συμπλέγματος Β, όπως η βιταμίνη Β6 και η βιταμίνη Β12. Ο σίδηρος και οι βιταμίνες Β6.Β9 και Β12 στα αυγά της χήνας εμπλέκονται στην παραγωγή ερυθρών αιμοσφαιρίων και αιμοσφαιρίνης που μεταφέρουν οξυγόνο στους ιστούς, ενισχύουν τα επίπεδα ενέργειας και αποκαθιστούν τη ζωτικότητα. Οι βιταμίνες Β συμμετέχουν επίσης στον ενεργειακό μεταβολισμό και καταπολεμούν ενεργά την κόπωση και την αναιμία, αυξάνοντας τα επίπεδα ενέργειας.

Όλο Υγεία

Scroll to Top