Το σούπερ φρούτο που ενισχύει το ανοσοποιητικό, δυναμώνει την καρδιά και ομορφαίνει το δέρμα

φρούτο γκρέιπφροθτ

Αυτό το τροπικό φρούτο χαμηλών θερμίδων προσφέρει ένα σωρό βιταμίνες, μέταλλα και θρεπτικά συστατικά που είναι εξαιρετικά για το σώμα σας.

Πλούσιο σε φυτικές ίνες και μεγάλο σε μέγεθος σε σχέση με άλλα φρούτα, το συγκεκριμένο φρούτο μπορεί να είναι μια υγιεινή επιλογή για να ικανοποιήσει την όρεξή σας, να βελτιώσει τη λειτουργία του εντέρου σας, να ισορροπήσει το βάρος σας και να υποστηρίξει το μεταβολισμό σας.

Τα οφέλη

  1. Μπορεί να ενισχύσει το ανοσοποιητικό σας σύστημα
  2. Μπορεί να βοηθήσει στην ενίσχυση της παραγωγής κολλαγόνου
  3. Μπορεί να βοηθήσει στην υγεία της καρδιάς

1. Το γκρέιπφρουτ μπορεί να ενισχύσει το ανοσοποιητικό σας σύστημα

Αυτό το φρούτο σας παρέχει μια ισχυρή δόση βιταμίνης C. Μόλις 100 γραμμάρια φρέσκου κόκκινου ή ροζ γκρέιπφρουτ αποδίδουν πάνω από 30 χιλιοστόγραμμα αυτής της βιταμίνης. Το Johns Hopkins Medicine αναφέρει ότι «ένα ολόκληρο, μέτριο γκρέιπφρουτ σάς παρέχει το 100% των ημερήσιων αναγκών σας σε βιταμίνη C». Αυτό το ισχυρό αντιοξειδωτικό βοηθά το ανοσοποιητικό σας σύστημα να αμυνθεί απέναντι επιβλαβή βακτήρια και ιούς που μπορούν να σας αρρωστήσουν.

Έρευνα που δημοσιεύτηκε στο Nutrients που αξιολογεί τη συσχέτιση μεταξύ της βιταμίνης C και της λειτουργίας του ανοσοποιητικού συστήματος αποκαλύπτει, επίσης, ότι η αυξημένη πρόσληψη βιταμίνης C μπορεί ακόμη και να βοηθήσει στη θεραπεία αναπνευστικών και συστηματικών λοιμώξεων, που επηρεάζουν το αναπνευστικό σύστημα και την κυκλοφορία του αίματος, αντίστοιχα.

2. Το γκρέιπφρουτ μπορεί να βοηθήσει στην ενίσχυση της παραγωγής κολλαγόνου

Όπως ήδη γνωρίζετε, το γκρέιπφρουτ έχει μεγάλη ποσότητα βιταμίνης C ανά μερίδα και ως εκ τούτου σύμφωνα με μελέτες μπορεί να βοηθήσει στην αύξηση της παραγωγής κολλαγόνου. Καθώς μεγαλώνετε, η παραγωγή κολλαγόνου τείνει να μειώνεται, επομένως η ένταξη του γκρέιπφρουτ στη διατροφή σας μπορεί να βοηθήσει το σώμα σας να παράγει περισσότερο.

Το κολλαγόνο αποτελεί περίπου το 30% της δομής των οστών, μια μεγάλη ποσότητα τενόντων και συνδέσμου ιστού και είναι σημαντικό για τη δομή του δέρματος και των αιμοφόρων αγγείων.

3. Το γκρέιπφρουτ μπορεί να βοηθήσει στην υγεία της καρδιάς

Αν ψάχνετε για τροφές που βοηθούν στη διατήρηση της υγείας της καρδιάς σας, το γκρέιπφρουτ είναι μια εξαιρετική επιλογή. «Το γκρέιπφρουτ υποστηρίζει την υγεία της καρδιάς χάρη στην υψηλή περιεκτικότητά του σε φυτικές ίνες, κάλιο και αντιοξειδωτικά», λέει η Breanna Woods, MS RD, διαιτολόγος και επικεφαλής διατροφής για το Blogilates.

Οι μελέτες όπως αυτή από την Εθνική Βιβλιοθήκη Ιατρικής των ΗΠΑ έχουν βρει μια συσχέτιση μεταξύ της πρόσληψης γκρέιπφρουτ και του μειωμένου κινδύνου στεφανιαίας νόσου, οξέων στεφανιαίων επεισοδίων και ισχαιμικού εγκεφαλικού.

Μάνος Σιγανός

Ο Μάνος Σιγανός είναι δημοσιογράφος υγείας με πολυετή πείρα στο εν λόγω ρεπορτάζ. Έχει σπουδάσει δημοσιογραφία, ενώ είναι πτυχιούχος Ευρωπαϊκού πολιτισμού (Β.Α) και έχει μεταπτυχιακό τίτλο σπουδών στις ανθρωπιστικές επιστήμες (Μ.Α). Μετά την επαγγελματική του σταδιοδρομία στα περιοδικά εισήλθε στον Digital κόσμο και έκανε σεμινάρια για τα social media. Έχει εργαστεί ως αρχισυντάκτης στα περιοδικά Vita, Prevention, Menshealth και ως δημοσιογράφος υγείας στα περιοδικά Woman’s Health και ΕΓΩ. Έχει επίσης εργαστεί στις ιστοσελίδες pathfinder.gr, dailypharmanews.gr, liveit.gr, worldsecrets.gr, καθώς και στις ιστοσελίδες των περιοδικών που εργάστηκε.

Scroll to Top