Μελιτζάνα: Το No1 λαχανικό που προστατεύει από τον καρκίνο και τα καρδιαγγειακά και βοηθά στο αδυνάτισμα

Το σούπερ λαχανικό που προστατεύει από το καρκίνο και τα καρδιαγγειακά και βοηθά στο αδυνάτισμα

Το λαχανικό αυτό περιέχει φυτικές ίνες, βιταμίνες και μέταλλα. Προσδίδει μια μοναδική υφή και ήπια γεύση στις συνταγές σας, ενώ προστατεύει την καρδιά σας και ωφελεί τη συνολική σας υγεία.

Οι μελιτζάνες είναι ένα από τα πιο νόστιμα λαχανικά και χρησιμοποιούνται σε πολλά διαφορετικά πιάτα. Υπάρχουν πολλές ποικιλίες, σε πολλά μεγέθη και χρώματα. Θα βρείτε τη μωβ στρουμπουλή, την άσπρη που είναι πιο μικρή, αλλά και τη μακρόστενη που έχει ανοιχτόχρωμες μωβ ραβδώσεις.

Όποιο είδος κι αν αγοράσετε, να επιλέγετε μελιτζάνες με σφικτή σάρκα, λεία και εντελώς τεντωμένη φλούδα, χωρίς μαλακά σημεία και χτυπήματα.

Για ποιο λόγο να εντάξετε τη μελιτζάνα στη διατροφή σας:

  1. Είναι πλούσια σε θρεπτικά συστατικά
  2. Περιέχει αντιοξειδωτικά
  3. Μειώνει τον κίνδυνο καρδιακών παθήσεων
  4. Προάγει τον έλεγχο του σακχάρου στο αίμα
  5. Βοηθάει στην απώλεια βάρους
  6. Καταπολεμά τον καρκίνο

1. Είναι πλούσια σε θρεπτικά συστατικά

Οι μελιτζάνες είναι μια τροφή με υψηλή περιεκτικότητα σε θρεπτικά συστατικά, που σημαίνει ότι περιέχουν μια καλή ποσότητα βιταμινών, μετάλλων και φυτικών ινών. Οι μελιτζάνες περιέχουν επίσης νιασίνη, μαγνήσιο και χαλκό.

2. Περιέχει αντιοξειδωτικά

Οι μελιτζάνες διαθέτουν ακόμη υψηλό αριθμό αντιοξειδωτικών. Τα αντιοξειδωτικά είναι ουσίες που βοηθούν στην προστασία του οργανισμού από χρόνιες ασθένειες, όπως οι καρδιακές παθήσεις και ο καρκίνος.

3. Μειώνει τον κίνδυνο καρδιακών παθήσεων

Οι μελιτζάνες χάρη στην περιεκτικότητά τους σε αντιοξειδωτικά, συμβάλλουν στη μείωση του κινδύνου καρδιακών παθήσεων. Βελτιώνουν τη λειτουργία της καρδιάς και μειώνουν τα τριγλυκερίδια και τα επίπεδα της LDL χοληστερόλης.

4. Προάγει τον έλεγχο του σακχάρου στο αίμα

Η προσθήκη της μελιτζάνας στη διατροφή σας μπορεί να βοηθήσει να διατηρήσετε το σάκχαρο στο αίμα σας υπό έλεγχο. Και όσοι ακολουθείτε διατροφή για τον διαβήτη, μπορείτε να την εντάξετε στο διαιτολόγιό σας.

Πώς βοηθάει τον διαβήτη; Οι μελιτζάνες είναι πλούσιες σε φυτικές ίνες, οι οποίες περνούν ανέπαφες από το πεπτικό σύστημα. Οι φυτικές ίνες μπορούν να μειώσουν το σάκχαρο στο αίμα επιβραδύνοντας το ρυθμό πέψης και απορρόφησης του σακχάρου στο σώμα.

5. Βοηθάει στην απώλεια βάρους

Οι μελιτζάνες είναι πλούσιες σε φυτικές ίνες και χαμηλές σε θερμίδες, γεγονός που τις καθιστά εξαιρετική προσθήκη σε κάθε πρόγραμμα απώλειας βάρους. Οι φυτικές ίνες κινούνται αργά μέσω του πεπτικού συστήματος και μπορούν να προωθήσουν την πληρότητα και τον κορεσμό, μειώνοντας την πρόσληψη θερμίδων.

6. Καταπολεμά τον καρκίνο

Η μελιτζάνα περιέχει διάφορες ουσίες που καταπολεμούν τα καρκινικά κύτταρα. Μελέτες έχουν δείξει ότι οι γλυκοζίτες που υπάρχουν στη μελιτζάνα προκαλούν τον θάνατο των καρκινικών κυττάρων και βοηθούν στη μείωση του κινδύνου υποτροπής ορισμένων τύπων καρκίνου.

Scroll to Top